Jaharrö..

Ooookey... Herrens vägar äro outgrundliga som man brukar säga. Mina planer har helt kastats om som dom så ofta gör när man är två som planerar...! Sambon med föräldrar åker till landet (jäkla rännande) imorgon vilket innebär att lillejag är helt ensam... Finnemang tänkte jag och ringde hem till pappa och tyckte att jag kunde förära dem med min närvaro, men nehej! de är inte ens hemma... Att sitta ensam i pappas stora hus själv känns inte lockande.

Så imorgon ska jag sova hos svärföräldrarna. Själv.


Har jag förresten berättar vad jag och
Maria ska göra på lördag??

Eftersom jag (inte för att vara skrytsam menne...) är världens bästa vän och Maria är (ja, faktiskt) den svåraste människa jag känner att köpa present till, fixade jag en takvandring för två åt henne i 25 års present! Denna skall vi alltså utnyttja på lördag!

Vilka gissar att det kommer regna?

Det är roligt egentligen, hur olika svårt det är att köpa presenter till olika vänner!

Exempelvis är det as as aslätt att köpa presenter till mitt hjärta Tove; smink, underkläder, kläder, smycket, krimskrams, prydnader, galna grejer, rosa grejer, skönhetsgrejer osv osv.

Men till Maria däremot: marina grejer? (men nehej, inte en sån! Den var ju ful..) smink? (Nehej, hon sminkar sig knappt), smycken? (nehej, hon använder bara lite guld (jag är inte gjord av pengar), kläder? (icke, vår smak är minst sagt delad där...) Såååå..... det blev en upplevelse. Som iofs blev bra, men hon fyller ju år igen ju.

Suckasuck.

Kommentarer
Postat av: Elin

Wow va häftigt... skulle oxå vilja gå sån där takvandring... verkar hur kul som helst.. Hoppas de blir en fin lördag...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback