Trevlig kväll!

Ja det blev en riktigt mysig kväl! Vi bytte film, till Notes on a scandal (eller nåt). Jag tyckte den var småseg, men majoriteten tyckte den var bra, så den var OK alltså! Sen gick vi till Wayne's och drack kaffe och snackade, jättetrevligt. Råkade visst, när jag insåg att det är våffeldagen imorgon, bjuda in alla till vofflor imorgon..hehe, mysigt! Om de kommer dvs!

Nu har Eric kastat sig framför nån match på TV och jag vet inte riktigt alls vad jag ska göra.. Skulle vilja pyssla, men har ingen bra motivation. Vet inte vad eller hur jag skulle göra. Skulle vilja ge min lera en till chans men jag vet inte vad jag ska hitta på med guld (som mest ser gult ut), svart, grönt och rött.. Kanske ska göra ett körsbär? Ja.. det gör jag! Jag såg även ett übersött halsband på
Indiska av alla ställen! 69.90:- kostar den, fanns i silver också. Tyckte det var jättegulligt. Kanske kunde man ha det som inspiration? Men det kanske blir pilligt...


image159

Kommentarer
Postat av: Vilja

Läs mer om filmen här, kanske borde vi ha läst boken?
http://shampoorising.typepad.com/shampoo_rising/2007/03/notes_on_a_scan.html

2007-03-24 @ 22:17:10
Postat av: Vilja

Läs mer om filmen här, kanske borde vi ha läst boken?
http://shampoorising.typepad.com/shampoo_rising/2007/03/notes_on_a_scan.html

2007-03-24 @ 22:17:10
Postat av: maria

så sommrigt med svalor. jag vill åsså ha!!!

ciao!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback