Helt jävla otroligt!!!

Mina skor har gått sönder igen. Jag blir så himla ledsen.. Jag brukar ALDRIG handla så dyra saker, men den här gången tänkte jag verkligen, att för mina födelsedagpengar, verkligen investera i ett par skor som räcker länge. Typ flera vintrar.
Nu har de gått sönder 3 gånger. Första gången de gick sönder - i dragkedjan - gick jag till affären och fick välja om jag ville ha ett annat par skor, eller som jag ville ha ett par likadana skor. Jag valde likadana skor, eftersom det tar mig en hel dag att välja skor plus att dessa var så underbart sköna (fodrade på undersidan till och med...!!). Andra gången de gick sönder - i dragkedjan - blev de i affären lite tjuriga. Då ville de kolla med skomakaren om han kunde ordna dragkedjan. Då sa jag att den här gången ville jag hellre ha ett annat par, eftersom dessa uppenbarligen inte håller. Nä, det gick inte. Nähä. Nu har de gått sönder i - gissa - dragkedjan! Jag orkar och vill inte gå tillbaka mera.. Åh. Helvete helvete!

Kommentarer
Postat av: Josephine

Men rätt ska vara rätt, dom i butiken har ingen anledning att bli tjuriga. Enligt lag så har du reklamationsrätt på ett par skor som det är fel på, och det låter som att det är ett fabriksfel på dina. Gå tillbaka med dom och säg att du vill ha pengarna tillbaka!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback