Tihi, simning..igen!

Imorgon ska jag upp, för hoppningsvis tidigt (hahahahahahahahahahah) jag fattar inte vad det är för fel på mig! Jag vill verkligen gå upp tidigt, och jag är helt inställd på det, men när klockan ringer bara gåååååår det inte. Inte när jag inte "måste". Uhuhu.. När man är tonåring behöver man ju sova, men nu skall man väl klassas som vuxen? Eller lite iallfall? =) Borde det inte gå över snart?
Jo, men för att återgå till ämnet, mina förhoppningar är att gå upp tidigt och städa skiten ur vår lägenhet.. då dör sambon när han kommer hem, det skulle nog vara den bästa presenten.. Ja alltså, hehe, inte att han dör utan att jag har städat..ehm..jaja.

Sedan ska jag (gissa!!!) gå och simma. Mysigt! Som vanligt. Sen hem och mysa med sambon. Jag har inte tillåtelse att fika imorgon (om vi inte är jävligt snabba vilket jag betvivlar starkt) för sambon vill ha hem mig.. OK då...;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback