Hjälp!

Jag har köpt blockljus på IKEA nu, men jag undrar om det är någon som har koll på det här med servettdecoupage? Hur långt upp kan man sätta trycket? Är det brandfarligt? Vill ju inte ge bort detta i julklapp och elda upp folk..
Vore jätte, jätte tacksam för svar!

Har även köpt julbelysning nu, när man går in i mitt vardagsrum känns det som att gå in i en julgran ungefär =) Har även köpt en plastgran idag! Dock vet jag inte när jag ska sätta upp den? Man "ska" väl sätta upp den några dagar före jul bara, men jag tror inte att jag kommer vara hemma några dagar före jul? Hur långe måste jag vänta?? =)

Igår gjorde jag ett födelsedagskort åt min svägerska också. Men shit vad jag klantade mig! Framsidan blev väl ok, men sen skrev jag fint inuti och råkar såklart sätta handen i bläcket så att det blev en fläck på vänstra sidan på kortet. Shit. Vad gör man då?? Limmade på en blomma där, och en liten fjäril, och efter fjärilen ritade jag små prickar som den flugit. TROR NI INTE ATT JAG SÄTTER KARDAN I DET OCKSÅ?? Vad gör jag nu?? Mamma tyckte att jag kunde göra lite gräs där, men jag kunde inte köpa att det var gräs och en fjäril som är påväg till en flygande blomma??  Så efter många timmars slit så blev det ändå att jag klippte ut papper i samma färg och klistrade för alltihop istället. Suck. Dessutom glömde jag att fotta det!
Ja, det är väl bara att skratta åt eländet...

Kommentarer
Postat av: Maggish

Hej! Jo vi ska åka upp till Gävle nån dag & kila runt en hel dag. Min kille har varit där flera gånger. Om det blir flytt så blir det väl nångång i vår. Hoppas jag. Du, är det julmarknader varje dag eller bara på helgerna? Tack för ditt svar! snällt! Heippa!

Postat av: Alexandra

Angående julgran.....vår lilla plastis till dotterns rum åkte upp igår....den andra skall inhandlas i helgen.
Har bestämt mig för att njuuuta av julen i år, därför så pyntar jag och pysslar i god tid för att dra ut på myset.
Är nyfiken på ifall någon svarar på din decoupage fråga, verkar lite lagom pyssel för en som inte är så duktig som jag.
Ha en trevlig dag.

/ Alexandra i småland

2006-12-04 @ 14:25:25
URL: http://spaces,msn,com/enprinsessasdagbok
Postat av: Maggish

Hej igen. Ok tack. Jag har läst lite om stadsdelarna & Brynäs verkar ju ok. Jag vill nog bo så nära centrala Gävle som möjligt.

2006-12-04 @ 15:37:38
URL: http://blogg.aftonbladet.se/5304

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback