Hemma igen!

Shit pommesfrites, nu är man i Sverige igen! Flyget gick klockan halv sex igår kväll och kom fram helv fem i morse. Fick då sitta på arlanda till klockan sex och vänta på första tåget och SEN åka en och en halv timme till Gävle. Tog en taxi hem trots kort avstånd (skämmes) men med trasig, tung väska plus snömodd tyckte Eric att jag skulle åka taxi, så han var en sötnos och bokade en till mig :)
 
Trött som satan är jag nu, i min kropp är klockan 00:20 och jag har inte sovit ordentligt på ett dygn. Lycka till att gå upp till skolan imorgon Carina.

Kommentarer
Postat av: Elin

Välkommen hem vännen!!! Ska bli kul att träffa dig imorrn och surra ikapp :) kramar tills dess!

Postat av: hellabella

Välkommen hem! Har saknat dig puss

2009-03-26 @ 20:05:26
Postat av: Linda

Skönt att du är hemma igen skruttan!!=)

2009-03-26 @ 21:42:46
URL: http://lindanordquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback