Helt. Slut.

Herregudihimmelriket.

Jag är helt färdig! Jag går ju en jätterolig kurs i skolan, tematiskt arbetssätt; drama, rörelse, musik och bild. Den här veckan har vi haft drama och rörelse hela dagarna. Kroppen är inte van vid att vara fysisk aktiv hela dagarna en hel vecka!

Idag har vi varit ute hela dagen, På skidor. Vi har lekt lekt lekt på skidor vilket faktiskt var riktigt kul, svårt dock! Mina skidor var dessutom extremt bakhala så det var asjobbigt! Jag ramlade både en och två och hundra gånger haha..Vi har även kulpterat i snön! Sedan fick vi färglägga våra konstverk! Hehe.. vad fin vår skolgård blev, må ni tro!

Dock är jag helt sjukt trött. Så trött att det liksom känns som att om jag skulle somna skulle jag inte vakna mer...JOOOODÅ! Jag ska ju till Indien i över, över, över, övermorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback