Hihi

Jaja, jag orkar inte ursäkta mig mer nu. Jag är som jag är just nu, har inte haft tillgång till dator på ett tag heller.

Meeeeeeen jag har iallafall bott några (asroliga, mysiga, händelserika, underbara) dagar hos
Tove. Vi åt god mat, köpte blommor till hennes nya fina balkong med hennes überhärliga mamma, åt thaimat i kvällssolen på hennes fina, då blombeklädda balkong och framförallt gjorde vi det vi är bäst på; skrattade! :)

Har även jobbat första helgen hos mina tantar och gubbar! Trivs bra.. dom är så söta..;)

Jag och Eric åkte (för första gången!) med bil till min fina, fina pappa i söndags efter att jag slutade jobbet! Åt toppengod mat, pratade, skrattade och spelade spel.. mysigt som alltid! Stannade sedan hela måndagen, åt middag där och åkte sedan till Kungsängen.

Idag (ja jag måste ju uppdatera er!!) var jag och Eric til Barkaby outlet och kikade i solen.. väldigt mysigt. Åt buffé på Pizza Hut (där vi nätt och jämt klarade oss från att bli uppätna av fiskmåsar, misstagna för pizzakanter). Var även på jakt efter ett stooooort papper som jag kan måla på men kunde inte komma på var i de trakterna jag kunde hitta ett sånt?? Fick en smärre stressatack så Eric körde oss till Jakobesbergs centrum där det (tack Gud) fanns ett stoooort papper i en liiiiten bokhandel!

Ps. Nu är pappret täckt med tavla! :) Bild kommer!



Love u papi!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback