Resa!

Jag och min älskling Tove ska alltså åka på en resa i mars!

Tanken var först att vi skulle åka till Venezuela, eftersom hennes bror tillfälligt bor där. Dock verkar det skita sig, så nu får vi tänka om, för att inte resa alls är inget alternativ serni!

Då är den stora frågan var vi ska åka?? Det kostar ju skjortan och ett par byxor så det är inte helt lätt..

Goa var jag klart intresserad av, men det verkar som att man måste vaccinera sig med flera svindyra sprutor (hu) så det går bort. Brasilien kanske? Men då kan vi ju faktiskt lika gärna åka till Venezuela.. Just nu känns det för min del som att det lutar mot Thailand faktiskt! Men då är frågan kring vaccin samma där, det står olika överallt! Och ja jag veeeet att man ska ringa och fråga..

Men helst vill jag inte ta några sprutooor.... uuuuuch!!! =( Man ska ju tydligen ha nån gul superbra vaccinationsbok också, där det står exakt vilka vaccinationer man tagit men har jag den? Nope. Har mamma den? Nope. Har pappa den? Ja pappa, har du den????

Sms från mamma;
"Hej. Har inte din gula bok. Du får nog förnya rubbet!! Puss"

Men neeejeee!!

Följdaktligen blir resan dyrare pga uteblivet boende, så det är ju bara att hoppas att jag kan låna pengarna jag inte hinner samla ihop. Har 5000:- nu. HAHAHAHA..



Detta hotell har jag kollat på. Vad tror ni om det i två veckor?? Jamenjomenjatack.
Bild lånad från Ving.

Kommentarer
Postat av: Eva

ÅÅh va skönt det skulle vara med en resa=) Kenny tog sprutor innan han åkte till Thailand, så det skulle iaf jag rekommendera. Det blir säkert bra iaf=) Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback