Jamensorry

Haha, jag suger verkligen.

Jag är alltså hemkommen till mitt älskade Gävle, till min älskade sambo, till min älskade lägenhet och till mina älskade vänner!! Ordningen återställd.

Vi hade jättemysigt
sista dagen hos pappa. Vi var.. i..i.. nån trädgård som jag inte kommer ihåg vad den heter!! PINSAMT! Pappa kommer garanterat mobba mig för detta...! Låg vid Naturhistoriska iallafall och var riktigt mysigt och intressant att gå och kika i.. tog en härlig fika där innan vi sedan begav oss mot centralstationen.

Väl på tåget och med ca halva resan avklarad hör jag; "Som ni märker har vi stannat tåget. Detta beroende av att det är obehöriga som springer omkring på spåret. Vi har därför blivit ombedda av polisen att stanna tillsvidare". Herregud. Man upphör aldrig att förvånas!

Tack igen pappa för mysiga dagar! <3

Kommentarer
Postat av: Papz

Sötnos - vi var på Bergianska Trädgården :-)

2009-01-11 @ 10:14:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback