Indien

Jahaja.

Nu verkar det som att min kära lilla skitapa
Tove har bestämt oss för att åka till Indien istället.

Jag gillar inte att ändra på saker jag har ställt in mig på, allt rasar i min lilla, lilla värld då. Dock har jag lärt mig mycket på dessa år och jobbar med mig själv ständigt och bestämde mig efter lite gnäll att "think outside the box" och inte vara så motsträvlig jämt.

Dessutom är jag ju medveten om att jag och Tove är exakt lika envisa och att det enda som skulle hända om jag käbblade skulle vara att både jag och hon skulle sura tills nån gav sig och var..sur. Hahah. Jag känner inte att det här är en upplevelse jag vill starta med tjafs så jag böjer mig då. Hör du det Tove din tjatapa, jag böjer mig!! :)

Får citera Lindas spontana kommentar;


| Linda | lindanordquist.blogg.se sa:

ja de blir nog bra vart ni än hamnar! ni verkar ju va ett jäkla radarpar så ni roar nog er oavsett!

Cαrinα sa:

hahaha där slog du på spiken!!


Peace out.

Kommentarer
Postat av: Tove

haha jaaaa! Vi kommer få så kul o vi kommer vara så färgglada=) vilken tur att du har kommit lite längre i din "envis"-utveckling...annars hade re tagit hus i helvete. För jag är inte riiiktigt där än, still 2 stubborn...=) Puss love<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback