Slut!

Åhåjaja.. Nu har jag varit hos mormor i fyra dagar och hjälpt henne att packa upp. Det är sjukt vad mycket skit man lyckas samla på sig under åren.. Man måste ju försöka sätta sig in i vad grejerna betyder för henne, men vissa saker alltså... SLÄÄÄÄNG!!!!!

Höll på att bli tokig idag när det blev diskussioner om det mesta

"Mormor, kan jag inte slänga det halvtrasiga köksbordet som står i sovrummet som inte får plats...?"
"Neeeeeheeeeej du! Det där är ett någontingbord som är jättefint (?) och som folk betalar massor av pengar för att få idag! Jag ska bara få ihop det så ska du se.."
"Suck..Men var ska du ha det?!"
"Ja nej det vet jag inte, men du får inte slänga det!"

Aaaaaggghhhhh!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback