Härlig födelsedag!

Min födelsedag var riktigt mysig och lugn.. Älsklingen firade mig på tolvslaget, som vi brukar! Har hade köpt en superhärlig morgonrock till mig i födelsedagspresent och hade köpt übergoda bakelser! Mmmm! Kände mig som en riktig prinsessa där på natten <3

På morgonen fick jag frukost på sängen och så låg vi och kikade på teve en stund och sedan flöt dagen bara på. Maria kom på kvällen och åt födelsedags-natchos med oss, mys! Pratpratprat! Hon kapade mitt hemska slitna hår också, så nu ser det inte fullt lika illa ut :P Dock har jag fått för mig att jag vill slinga lite mörkare! Bara så att det händer mer i hårfärgen än vad det gör nu.. Är det någon som har provat HMs toningar? Är de bra? Passar de att slinga med? Har varken lust eller ekonomi att slänga bort en förmögenhet på ytterligare en färg nämligen...

Kvällen avslutades hursomhelst med Brothers and sisters såklart! Lätt bästa serien ever!

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag har provat hms toningar, är dom jag brukar köra på.. förra hösten tog jag chocolate tror jag de va, men blev lite väl mörkt.. den här hösten har jag brownie, gillar den, men kanske är mörkare än du tänkt? dom sätter sig bra också i håret tycker ja.. vet dock inte hur dom är att göra slingor med, men borde ju funka.. en hätta är enklast, annars i folie då om du vågar dig på det :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback