Trötter?

Åh jag min lilla sömntuta! Jag börjar inte förän ett idag vilket visst gjorde att jag sov till kvart i elva... hm.. Kan bara säga att jag hade lite sömn att ta igen! =) Skönt som bara den, och för en gångs skull tänker jag inte få dåligt samvete när jag sover länge.

Är lite julklappsstressad! Ja, redan! Jag känner att min ekonomi INTE är stabil och jag vet vet vet att jag kommer få en smärre ekonomisk kris i juletid, så jag har tänkt vara smart att börja så smått redan nu! Smart va? Dock så... vet jag ju inte vad jag ska köpa?

Om ni är nära eller kära; vad önskar ni er??? Hjälp en flicka i nöd här!

Kommentarer
Postat av: Carina

Hej =) Jaha vad skoj! Jo jag ska ställa ut där i höst 2009 på Galleraget, Alvikstorpet, ska bli skoj! Var bor du nu då?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback