Ute hela dagen lång!

Idag har jag varit ute och pulat hela dagen! Mysigt! Jag har målat en sida av boden (tills jag såg en stor jävla spindel och vägrade fortsätta) men det tog ju ändå hela halva förmiddagen.. Sedan satte jag mig och solade en skvätt och pratade med älskling och åt grapefrukt! Yum!
När jag sedan tröttnade på att svettas floder (VARMT på altanen!) började jag ge mig på veden igen för att upptäcka att vedberget i grund och botten är en enda stor myrstack. Woho! Dock var det såna harmlösa svarta mysor, men det är inte kul med saker som kryllar.
SEN
försökte jag vara duktig flicka och klippa gräset. Teknikens satans under. Tror ni gräsklipparen startade?

Icke.


Kommentarer
Postat av: Elin

Har oxå varit duktig och klippt gräs idag... =) Men ja lät pappa starta gräsklipparen :P för de klarar jag inte...

Postat av: Sara.Y

jag hade också slutat om jag sett en spindel! urk!!

2008-05-26 @ 19:16:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback