Trevlig, slö dag!

Idag skulle jag läsa. Som vanligt. Jag skulle upp tidigt. Som vanligt. Hur blev det med det? Inte så bra. Som vanligt.

Men jag har haft trevligt ändå!

Först gick jag och Eric och storhandlade.. okey, just det var inte så kul, men nödvändigt. Sen gick vi hem och fikade.. vilket var mysigt, små stunder i vardagen som uppskattas! Sen kom Annie och lånade en bok och vi pratade och pratade och pratade... mys! Härlig människa som har förmågan att fylla ett helt rum med.. energi! Nu har jag precis kommit hem från Maria som var bärmhertig nog att låta mig (återigen) kolla på Brothers and sisters hos henne. Var där lääänge och slöade vilket oxå var mycket mysigt.

Vilka underbara människor jag omger mig med! 

Kommentarer
Postat av: ullis

fin:) allt det du gjort var jättefint :)
(gick inte att kommentera på ring-inlägget) :P

ha de bra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback