In da city part two

Hahahahahahahaha.

Eric: "Carina. Inte för att jag försöker dra mig ur nu eller nåt sånt, MEN... Skulle vi inte kunna åka till Bålsta (BÅLSTA?!) istället då? Jag menar, du ska ju jobba där, så då ser du ju hur det ser ut, PLUS att de har lite klädaffärer (läs: du ville väl kolla på nå kläder va?) de har apoteket PLUS att vi säkert kan hitta en present där också? Sen är det inte lika långt heller... Mamma jobbar ju där, så hon kan skjutsa oss hem!"

Carina: "....?! BÅLSTA???"

Eric: "Jamen... du borde tycka det är en bra idé..?"

Carina: "Men jag vill ju gå i STOCKHOLM? Jag har ju ställt in mig på det nu!!"

Eric: "Men det är ju faktiskt för din skull!!"

Carina: "HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH! Det är ju för DIN SKULL!"


Nu kan jag meddela att han säger "när du skriver det så märker du väl att det är en bra idé...?"


Nå, people, är det en bra idé?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback