Läst och läst och läst...

Jag läser just nu en värdegrundskurs som är väldigt intressant. Dock är det GALET mycket litteratur!!! Vi ska läsa till varje vecka och skriva om det, den här veckan skulle vi läsa.. *räknar* 464 sidor. Förra veckan var det 600 någonting.. Har sittit mellan 11.30 och 15.00 idag och bara läst och läst och läst... Nu på slutet, på sista kapitlet började det krypa i kroppen.. Nu ska jag bara skriva ihop en text om alla böckerna, sen kan jag andas ut en stund innan det är dags att bita tag i nästa veckas böcker. Pust.


Kommentarer
Postat av: Tovebovebus

Fattar inte att du orkar!!! Duktigt=)

2008-02-06 @ 16:16:14
Postat av: Nea

hello! Jag har hälsat mamma och hon hälsar tillbaka att du är hjärtligt välkommen vecka 11 :D kramkram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback