Mys med vänner!

Igår var jag alltså på stan och passade på att möta upp några vänner! Först träffade jag Maria. Vi gick runt och letade efter en nyårsklänning till mig, men det gick sådär kan man säga. Jag var visst inte den enda som ska fira nyår..hmm..? Sedan fikade vi extremdyrt fik (vad är grejen?? 95:- för en bakad potatis och en dricka??). Dock mysigt som alltid.

Sedan mötte jag upp min goda vän Johan och hans flickvän. Vi gick och fikade på nåt café i gamla stan, i en..grotta typ? Haha, har noll koll på stan, gator, fik etc.. Det var übermysigt iallafall!!

Meeeen, mina damer och herrar! När jag kom hem visade det sig att min andre hälft hade varit i Kista och köpt en nyårstopp till mig! Gulle, gulle, gulle dig Eric!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback