What?!

Jag försov mig!! Jag ställde klockan på åtta, men vaknade halv tio?? Hur gick det till? Ringde inte klockan? Eller stängde jag av den? Men jag brukar verkligen komma ihåg sånt. Nu vågar jag typ inte lita på min väckarklocka längde.. scary.. Min värsta mardröm är att försova mig så att man kommer försent, vilket jag sällan gör, så att tro att min mobilväckarklocka inte funkar ger mig kalla kårar. Idag var det inget speciellt viktigt jag skulle göra dock, jag ska försöka få ändan ut vagnen och åka ner på stan och fixa legbild plus leg. Men det spöregnar ju? Jag vill inte se ut som en dränkt katt på mitt leg! Så jag avvaktar nog lite. Sen vid ett ska jag till skolan, och då är frågan hur lång tid leg grejset tar och när jag då borde åka ner på stan? Hmmm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback