Spökerier?!

Jag måste bara berätta, och kolla om någon har någon vettig förklaring till detta.

Min mamma hade, när hon lyssnade av, fått två nya röstmeddelanden på hennes mobil, fast hon inte hade något missat samtal, eller haft den avstängd. På det meddelandet var det ungefär 5 minuter av Ted Gärdestad musik. Flera låtar spelades, och det lät som att man höll telefonen mot stereon typ. Man hörde att det var någon där. Till saken hör att min mamma lyssnar ganska mycket på den skivan, men har inte lyssnat å den på ett bra tag nu. Nästa meddelande var precis likadant.
Vi började leta efter logiska förklaringar, men hur? För att få ett meddelande så måste ju telefonsvararen gå på, antingen för att ingen svarar eller för att telefonen är av? Dessutom hade hon INGA missade samtal, den enda telefontrafiken hon haft den dagen, var ett mottaget samtal. Från sig själv!! Så; skulle min mamma, i söndags, klockan åtta (när hon sov), ringt sig själv, svarat och på nåt sätt spelat in ett meddelande? För det var ju hur som helst ett MOTTAGET samtal. Och då kan man ju som sagt inte ens spela in ett meddelande. 
Ok, ibland ringer man ju upp sin telefon om man inte hittar den till exempel, men man svarar ju inte! Och hon sov ju!! 

Förstår ni hur konstigt det här är??

HJÄLP!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback