Geisha

Jag blev akut supersötsugen av allt städande. Öste på mig någorlunda ordentliga kläder och sladdade ner till Time (vår närmsta lilla superdyra primitiva butik) 10 min innan stänging. Blir alltid skitstressad när jag är inne i en butik som precis ska stänga, för jag har själv jobbat i butik och vet hur gärna man vill gå hem och hur irriterande det är når någon jävla idiot sladdar in 2 minuter i. Men det värsta, det VÄRSTA är när pundot dröjer sig kvar. Det händer vill jag lova. Ofta. De bara går och kikar. Så jag springer bokstavligen ut, hann bara roffa åt mig en fanta och en Geishaglass.

Geishaglassen är asgod. Verkligen as- asgod. Chokladglass och någon form av nougat. Helt freaking underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback