Det verkar lösa sig på jobbet..

Puh och puh. Som det säkert har framgått har jag lite småångest över mitt jobb. Nu har jag jobbat några dagar med ett annat sorts arbete på samma firma, som går ut på att jag ringer upp hyresvärdar om ger de lite information tex. Detta är inte väldigt roligt, men jag har insett att det passar mig mycket bättre! Det finns flera liknande uppdrag, och nu har jag bett om att få ta de uppdragen bara, vilket verkar lösa sig nu! Så underbart härligt.. Jag känner inte att jag orkar ha en klump i magen när jag ska till jobbet, så viktig är det inte, har ju skolan att tänka på också..

Idag (RÖD DAG=pengar!!) jobbade jag i några timmar och sammanställde statistik. Det var jättelite folk på firman, men det tyckte jag bara var mysigt. Lugnt och skönt och bra gemenskap. Mer sånt, tack =)

Kommentarer
Postat av: Marika

Det låter som ett roligt jobb att sammanställa stat :) Marika - utredningssociologen :D

Postat av: flyingkiss

ja spara dem, det gör jag nu iafall!..jag fattar inte vad jag gjorde? poff sa det bara, så stängde allt ner sig och sen var det borta!..riktigt tråkigt men vad finns det å göra..sucka*..

2007-05-17 @ 15:58:09
URL: http://flyingkiss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback