Bored..

Herre gud, jag är jättetröt, det är jobbigt att gå på stan och shoppa med min mamma :P Hon blev glad för tröjan, peww... Vi åkte till Valbo igår och jag köpte en rosa/vit ziptröja på Gina Tricot, har en gul/vit också, och jag älskar den verkligen och denna var på rea nu, så då slog jag till minsann! Köpte även en söt t-shirt på HM. Gick vidare till IKEA också, där jag köpte nya handtag till vårt kök. Älsklingen och jag har suktat efter dessa länge, men även om de inte är dyra (39:- för två) så blir det mycket pengar om man har många luckor och lådor! Men mamma betalade.. sötmamma.
På kvällen hyrde vi Ice Age2 på tv4anytime, hon hade inte sett den, och det är ju ett måste!

Idag åkte vi till Bolognerskogen igen och promenixade, supermysigt.. vidare in till stan där jag köpte nya örhängen och TVÅ par skor! Vi delade på ett par jättefina, bronsfärgade loafers typ (som jag inte kunde hitta på DIn Skos hemsida..!) samt ett par espadrillos eller hur det stavas, på lindex. De är ganska jättefula, men gudomligt sköna och billiga (69:-) (hittades inte på Lindex hemsida heller...!) Sen köpte jag ett par solbrillor fr 49:- på lindex också.

Oj. Det blev ju ganska mycket :P
image181

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback