Pust, layouten klar..

Råkade ju ta bort min gamla layout, men nu, nu är den fixad! Tjoho.. Blev bättre än innan tycker jag. Ska jag sluta ändra nu?? Hehe..

Idag har jag skrivit lite på ett tråkigt arbete, och senare gick jag ner på stan och fikade med Maria- nu är ordningen återställd. Trevligt som vanligt.. Kikade runt lite på stan, köpte bland annat rosa strasstenar som jag tänkte pimpa min MP3 med =P Köpte även en tråkig, plain hårklämma, men det behövdes.

I samband med layoutändringen försökte jag hitta en bra bild på mig. Mission impossible. Va i hela helvete.. Var nästan så att jag blev lite sur.. Dock insåg jag, när jag tittade på sommarkort att jag saknar mitt långa hår!! Man inser inte att man har långt hår förän man klipper sig! Ja, alltså, jag har fortfarande ganska långt hår, men inte långt hår om ni förstår vad jag menar.. Buhu.. och så längtar jag efter att bli lite brun, fräknig och sommarblond.



 

Vår, come please.

 
Tanny 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback