Mysdag

Det har varit en lugn, skön dag för mig idag! Gick upp för sent som vanlig, satte på kaffe och satte mig och läste bloggar (I'm an addict). På förmiddagen messade Maria och frågade om jag ville komma ner på stan för en snabbisglass innan hennes tåg gick och flexibel och sällskapstörstande som jag är sa jag självklart ja! =) Ett problem; jag hade tio min på mig och jag var inte ordentligt påklädd och inte sminkad (NOOOOOOOOOOOO).

Jag löste problemet.

Lösningen var solbrillor! Tack tack för den uppfinningen. Tog faktiskt mina skitsnyggamenasobekväma skor idag, och se vad bra det gick när man cyklade och slapp gå...! Hehe..

Älsklingen och jag hyrde film ikväll också, BECK-Skarpt läge. Bra film! Typisk...BECKfilm.

Nu ska vi -försent- gå och lägga oss så att vi -försent- kan gå upp imorgon!

Kommentarer
Postat av: maria

hej hej! yes jag har sytt klänningen.

ha en bra dag!

Postat av: natalie

vad myysigt det låter :)

2007-09-16 @ 12:36:28
URL: http://icelatte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback