Aj aj aj!!

Skorna jag köpte kom igår. Aj.
Jag blir lite störd, man skulle skriva ut en måttsticka på
skopunktens hemsida, och mäta fötterna, sedan skriva in vad man fick så skulle de räkna ut vad man har för storlek. Ja. Enligt dem har jag 38 (hahahahahahahaha) Jag har MINST 39 i vanliga skor, men jag tänkte först, att eftersom de har värsta måttstickan, kanske deras storlekar är lite annourlunda? Men jag vågade inte chansa, så alla tre tog de storlekarna va har i vanliga fall.
Skorna är för små!
Både Erics och mina.. Mamma har ju inte kunnat prova sina än, men de kanske funkar. Vi gck omkring med fuktiga strumpor och LED igår (har hört att man går ut dem lättare med fuktiga strumpor?) och idag var de liiiiite bättre, så vi (med extraskor i väskan) tog på oss plågoskorna och gick ner på stan. Jag hade inget blod i tårna. Alls. Mina tår somnar när jag tar av mig dem, för att blodet kommer tillbaka! Blir lite sur.. JAA, vi borde skicka tillbaka dem, men nu är det försent och..ja..äh, vet inte. Får plågas helt enkelt.

Men de är jävligt snygga!

Kommentarer
Postat av: Maria

Haha...vill man vara fin får man lida pin.. :P

2007-03-28 @ 20:52:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback