Mc'Gills

Jag och Maria jobbade igår, sen strosade vi ner på stan och kikade lite i affärer, bestämde oss sedan för att "fira" på Mc´Gills. Blev lite enkel mat sådär, men det var ytterst mysigt att sitta ute i värmen och njuta.
Idag jobbade jag också, men fick sluta lite tidigare (är man effektiv så är man) åkte hem, läste lite i min nya bok (familjegraven, Katarina Mazetti, rekommenderas starkt) och sedan somnade jag en stund. Älsklingen ringde och väckte mig.. ;-) Mötte Maria lite senare och promenarade runt...hela Gävle? =) Supermysigt. Det behövs inte mycket för att vi ska ha trevligt. Och du, jag bjuder på glassen! hhihi...

Ja just det! Mygghelvetet som höll mig vaken igår, var kvar igår!! Men då jävlar.. studsade runt i sängen på jakt efter myggan, i helvete du ska få hålla mig vaken en natt till!!

Myggan finns inte mer.

R.I.P

Kommentarer
Postat av: Maria

Tackar så mycket! Min tur att bjuda nästa gång! :)

2007-06-13 @ 18:46:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback