Trevliga dagar!

Som jag nämde har ju min pappa varit här i några dagar. Vi har som tradition nästan att vi gör något, bara han och jag i några dagar varje sommar. Vi har varit i Kalmar, Grekland, sista två åren har vi varit hos mig (oss) i Västerås men nu i Gävle (eftersom vi flyttat). Jag uppskattar den traditionen, trevligt att bara vara vi två.
Vi har hunnit med en hel del, vi kom fram sent till Gävle och satte igång och lagade god mat, sen satt vi bara och pratade på kvällen. Dagen efter åkte vi iväg till något som heter Gysinge bruk, jättefint vid en fors, dock började det spöregna, så vi åkte och kikade lite i affärer istället (har köpt en jättefin matta på Mio värde 900:- för 300:-!!) Gick ut och käkade på Grekisk restaurang på kvällen och promenerade sedan vidare och tog en öl. Sen gick vi hem och spelade spel :P Igår var vi på två museér, på Sveriges järnvägsmuseum och på Sveriges fängelsemuseum. intressanta båda två, men det blev mycket promenerande, tror vi räknade ut att vi gick en mil bara igår..
Har haft jättetrevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback