Spindel återfunnen!

Som ni säkert minns skrev jag om att jag var rumskompis med spindeln. Den är nu återfunnen och eliminerad. När jag sminkade Tove såg jag den hala sig ner från taket precis bakom henne. Ihhhhhhhhh!!!!

Jag: Döda den inte, kan vi...du inte ta ut den på nåt sätt?
Tove: Aldrig! Varför får jag inte döda den??
Jag: Men jag tycker inte om att döda saker..

Sprang sedan runt på jakt efter nån bytta som jag  (Tove) kunde "fånga" den i, men sedan när vi kom tillbaka;

Tove och Carina: VAR ÄR DEN???? DEN ÄR BORTA!!!!
Tove: Nej, där på golvet!!!
Carina: Den rymmer!! DÖDA DEN!! Men inte mot den nya tapeten bara...

R.I.P

Kommentarer
Postat av: ToveBoveBus

hahahaha detta hade jag glömt! Att man alltid ska behöva göra allt själv;)
Puss darling

2008-01-22 @ 13:33:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback