Husvagn!

Mina svärföräldrar campar för tillfället i närheten där vi bor, och de ska komma och hämta oss imorgon, och så ska vi sova över där en natt.

Jag är mer eller mindre uppfostrad med inställningen att husvagn är skit, och har därmed haft den uppfattningen länge. Tills jag blev tillsammans mer Eric. Eric är i princip född i en husvagn och delade därför inte min uppfattning. För att inte tala om hans föräldrar!
Sagt och gjort, föräldrarna hans gick och köpte en husvagn förra året och drog med oss ut på semester, till en camping här i Gävle-Rullsand.

Och jag var förvandlad. Det var underbart! Jag har alltid älskat naturen så detta var ju perfekt för mig! För er som inte varit på Rullsand kan jag tala om att dom har den vackraste stranden (stränderna) ever. Huuuur långa som helst. Som att vara utomlands. Husvagnen har ju dessutom allt man behöver, som ett riktigt bra boende. Helt underbart att bara sitta ute i förtältet och äta på kvällarna, umgås och njuta av kvällen!

Så..jag längtar till imorgon-trots att det bara är en natt.

133578-230

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback