Hihi..

När Maria och jag, för någon dag sen, fikade på Coffeehouse by george, tog jag en kaffe-"snickers". Kan vara det godaste som skapats. Någonsin. Typ espresso, chocolatesyrup, caramelsyrup, hazelnutsyrup och vispgrädde. MUMS! Jag vet ju att det finns såna små syrupflaskor att köpa och fick för mig att köpa en flaska hazelnut i förrgår på mitt bautaPrix. De hade inte. Jag blev sur. Igår var jag på mitt bautaICA. De hade inte. Jag blev ännu surare. Idag åkte jag ner på stan o kollade på lilla konsum där. De hade inte där heller. Jag blev skitförbannad.

Anledningen till att jag överhuvudtaget var på stan var för att köpa det där jävla kaffet på coffeehouse, ni vet hur det är när man bir rktigt sugen på nåt??

Ja herregud, jag har mina dagar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback