Tiimari?!?

Men åh. Jag blir så trött. Jag känner mig helt handikappad när jag inte har panduro nära! Två privata hobbyshoppar bara.. Panduro är i och för sig ganska dyrt vilket stör mig lite.. Därför kom jag att tänka på Tiimari. Tiimari låg i t.ex Solna centrum i Stockholm när jag bodde där för 3 år sedan, men nu har den och flera andra butiker i Sverige försvunnit. Det har även funnits en här i Gävle men stängt, så typiskt!! Tiimari skulle vara toppenbra att ha här, billigt, kul grejer och massor av pryttlar! Pärlor, pennor, papper, stämplar, flörtkulor-allt du kan tänka dig! Och varför varför har de inte en internetbutik nu när de stänger alla affärer?! Typiskt..

Tiimari

Crazy
 






Kommentarer
Postat av: Allica

Jag saknar också Tiimari, jobbade där innan, snacka om att min lön gick tillbaka till företaget ;) köpte upp mig rätt rejält innan vi stängde men nu börjar det sina igen och Panduro har också lagt ner.
Det suuuger, man kan ju inte spontanpyssla längre utan måste beställa på nätet alternativt åka till Göteborg för att handla.Skit är det!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback