Resultat av pysseldag!

Jag sorterade..och sorterade..och sorterade! Nu är alla pärlor på en plats, i en skolåda, alla "göra kort saker" i en kartong och allt annat i en.. underbart! 
Det värsta som hände var att jag råkade lyfta en pärllåda uppochner som gick upp.. Jag ville bara gråta! Det är inte lite pilligt att få upp alla små satans pärlor igen.. Sen tänkte jag byta plats på två pärlsorter-det var inte heller lätt! Mina stora fingrar fick inte upp de där små pärlorna i botten.. jag ställer mig frågan varför inte pärllådor är gjorda med runda hörn? Eller är det bara jag som har det här problemet?!

Jag skulle även så käckt dekorera mina skokartonger med decoupage.. hej och hå, ja det var ju lättare sagt än gjort! Det stod ju saker på kartongerna som lyste igenom, vilket gjorde att jag fick lov att måla kartongerna först.. suck.

133578-91
Ovan: Skokartong dekorerad med servettdecoupage
133578-88
Ovan: Sorterad pärllåda
133578-86 
Ovan: Sorterad pärllåda

Kommentarer
Postat av: anna

Pärlor är min passion.
När jag köpt lite nya pärlor så känns det som att jag plockar med en skatt.
Ja, pärlor och dess lådor fungerar inte alltid så bra ihop, sämst är ju dom med flyttbara fack så pärlorna rinner mellan facken.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback