Trevlig dag idag!

Anledningen till att jag skriver lite glest är att jag är i Stockholm)
Idag for vi, jag och sambon och hela hans familj, till Västerås, där vi bodde förut, jag och sambon. Det var trevligt, men det känns som att det var igår vi bodde där, allt såg ut precis som när vi bodde där..
Sedan hälsade jag på en kompis där, så himla trevligt!!
Saknar dig gumman!!!!!!!!!!!

Håller för tillfället på och mysa, mysa, mysa med min gudson (sambons systers son) han är helt underbar! 1 år och 2 månader av underbar unge! =)

Imorgon ska vi gå på Rapsody In Rock på cirkus, det ska bli jättekul! I 4 timmar håller det på tydligen.. Men detklarar jag nog..!

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej gumman!
Hur var Rapsody In Rock?
Många kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback