Njae...Inte riktigt nöjd..

Fasen, nu har jag hållt på hur länge som helst och fixat, men jag är ändå inte nöjd.. får fortsätta imorgon, måste styra upp ramarna och så.. Stör mig fortfarande på att jag inte vet hur man byter font, men det är möjligt att det inte går iofs.

Dagens skit också:
Jag missade Grey´s Anathomy för att sambon kollade hockey plus att jag glömde för att jag fixade här.. Det som var så spännande förra gången!!!! Jag ville verkligen, verkligen se det här avsnittet...Det är liksom inte sant...

Kommentarer
Postat av: Lilla Blå

Synd att du missade dagens avsnitt av Grey´s anatomy! Det var verkligen spännande! Och säsongsavslutning också.. Extra långt..
Men det är ju repris på söndag, så då får du ställa in videon eller nåt.. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback