Hos far

Ojoj, nu har jag varit inaktiv i några dagar, illa. Jag är hos min pappa och hälsar på, så jag har senaste dagarna riktat all min uppmärksamhet mot honom! =)  

Vi var i Vällingby centrum idag och jag köpte en väska! Den är helt underbar! En bagliknande, stor sak från Åhléns. I love it! Äntligen har jag en väska jag faktiskt får plats med mina skolböcker i och som faktiskt till och med är modern (tror jag)!
Jag har inte varit i Vällingby på 3 år, så mina förväntningar var höga eftersom de har lagt ner så extrema mängder pengar på att göra tak över centrumet. Men. Va? Det såg ut som att de precis börjat, byggarbetsplats typ, plus att det de hade gjort var typ att bygga ett glastak över huvudgatorna och byta plats på några affärer typ, kändes det som. Fanns det inget bättre att lägga pengarna på frågar jag mig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback