Åh ni är så härliga!

Idag gick jag faktiskt upp rätt tidigt (?) och satte mig och skrev en planering jag måste göra till skolan, ska bara komma ihåg att lämna in den imorgon också.. När jag gjorde planeringen insåg jag hur jäkla mycket vi ska läsa.. Jag blir lite trött, jag vill verkligen vara intresserad och ta in allt eftersom det verkligen är en intressant kurs med intressant litteratur, men när det är så mycket att ta in på så kort tid så blir det att man pressar in infon, jag hinner lixom inte bli intresserad, om ni förstår? Jag tänker bara på att jag "måste hinna, måste hinna".. Måste verkligen lära mig att skumläsa..nån som har något bra tips?!

På förmiddagen kom Maria (ja, fan, jag skriver namn, varför inte??) upp med en vovve hon skulle rasta, vilket fick mig (och sambon) att inse att vi vill ha en hund.. Men det finns inga pengar plus att min älskade far skulle bojkotta vår lägenhet då (han avskyr hundar) och det vill vi ju inte..=)

Senare på dagen mötte jag upp Maria och Annie för en lunch vilket var ûbertrevligt.. Jag älskar att sitta och fika och prata bort några timmar.. Övertalade sedan Annie att hänga med hem och äta middag, trevlig kväll alltså!
 
 
Coffee Drinker


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback