Pyssel!

Har köpt ett broderi på panduro, som är tänkt att jag ska sy till mina gudbarn. Det står "with water, sun and love that´all you need to grow" och så är det en bild på en flicka som vattnar blomorna. Ursöt.

Den tänkte jag iallafall färsta på en kudde. Igår var ju vi på ikea, och då köpte jag en sån där jättekudde, men jag blir lite sur, för att jag tycker att örngotten till de kuddarna är fula och ganska dyra så; jag tog saken i egna händer och köpte tyg. Jag sydde ett örngott. Ok, det kanske inte är jätteinpoerande, men jag gjorde det och det blev bra, så jag är glad. (Dock skulle jag sy upp mina byxor också, tänkte passa på i min ström av symaskinsframgång, men de blev på tok för korta. Jaja, man kan inte lyckas jämt.)

Såhär fin blev min kudde!

image231

Kommentarer
Postat av: Elin

tur att du sydde upp dom för då går de att sprätta... själv brukar jag lima upp mina byxor :P snabbt och enkelt men går inte att ändra på... :S


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback