Tårar..

Jag är så löjlig! Men jag kan inte hjälpa, att efter att försökt hålla tillbaka dem hela dagen-att tårarna rinner... Nu har Eric åkt till stockholm och jag kommer att vara ensam här i en månad. Det är nyttigt att vara själv. Jag vet. Men det är så jävla jobbigt. Kan inte hjälpas. Jag är halv.. Allt är så..Eric här. För några minuter sen var han ju här.. och allt som annars är lätt känns jobbigt! Diska till exempel, det är ju VÅR disk, från VÅR kväll igår! Jag vet att vissa förstår och andra inte.. men jag kände bara att jag behövde skriva av mig. Jag är också medveten om att tex Maria har det såhär hela tiden, och hon klarar det ju! Missförstå mig rätt, jag kommer också klara det, men ikväll kommer det nog vara lite jobbigt.

Kommentarer
Postat av: Lina

hej! hittade klänningen på tradera, så du får väl lägga ett bud där :) Oj! vad jobbigt att vara utan sin grabb en hel månad! Jag klarar knappt av en vecka, när min är borta och jobbar :/

Postat av: Lina

Skrev en kommentar tidigare, men vet inte om det blev nå fel, för den har inte dykt upp här iaf. Brudklänningen på min blogg hittade jag på tradera, så du fårväl buda hem den där :) Jobbigt att vara utan sin pojke i en månad! jag blir ledsen i ögat barar när min robin ska vara borta å jobba en vecka :(

2007-04-22 @ 23:39:44
URL: http://pinkelina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback