Nu börjar jag på ny kula...

Nu är jag klar med min nya, fina blogg! Hade tidigare min blogg på aftonbladet. http://blogg.aftonbladet.se/4780

Nu är det så, att layoutnörd som jag är, tyckte jag att designen på aftonbladet var tråkig, så nu har jag bytt!

Jag tänkte fortsätta med att lägga upp bilder, tips och förklaringar till mina "alster".  Jag pysslar så mycket jag hinner, har gjort mosaik, målat tavlor, gör födelsedagskort samt smycken. Smycken är det jag är mesta inne på nu.. När jag hinner och har råd, dvs!

Då min blogg skulle uppdateras mycket sällan om jag endast skrev då jag pysslat så blir det nog så att jag även skriver lite allmänt om ditten och datten!

Hoppas att jag kommer trivas här nu då! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback